Περίληψη του έργου

CYCLISIS_solom.o.c.-eng

Tο προτεινόμενο έργο αποσκοπεί στη δημιουργία ενός πυρήνα  ενεργών εκπαιδευτικών ως Μεντόρων δημοκρατικής παιδείας και  διαπολιτισμικού διαλόγου. Με εργαλείο τους Κύκλους Διαλόγου σε θέματα που άπτονται το ρόλο του ενεργού πολίτη, τις αξίες που ανακλά η θεώρηση της Δημοκρατίας ως πολίτευμα  και καθημερινή πρακτική  θα αναζητηθούν και προωθηθούν – σε συνεργασία με  συνολικά 600 μαθητές από  έξη (6) σχολεία του νομού Αχαϊας- , απαντήσεις  με έμφαση στο : Πώς σηματοδοτείται  στην πράξη ενός  σύγχρονου σχολείου ο σεβασμός  στο διαφορετικό,  των μαθητών 11-15 χρονών, ως πρόληψη φαινομένων   bullying ? Οι συνεργασίες θα πραγματοποιηθούν με τεχνικές  world cafe , προκειμένου για τη διαχείριση σημαντικού αριθμού συνέδρων, ενώ  τα αποτελέσματα θα α)συγκεντρωθούν σε μια έκδοση και β)θα μετασχηματιστούν  σε  video- animation  διάρκειας 10′ διαθέσιμου μέσω  YOU TUBE.

LOGOS_SAMEratio_Horiz_GR

Το έργο χρηματοδοτείται από την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία στο πλαίσιο του Προγράμματος «Είμαστε όλοι Πολίτες», το οποίο είναι μέρος του συνολικού Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του ΕΟΧ για την Ελλάδα, γνωστού ως EEA Grants. Διαχειριστής Επιχορήγησης του Προγράμματος είναι το  Ίδρυμα Μποδοσάκη. Στόχος του Προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών στη χώρα μας και η ενίσχυση της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δημοκρατίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.  

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.